2013. január 23., szerda

Iskolakezdés előtt

Kedves Olvasóim!

Ezúttal nem hagytam hosszú szünetet két blogbejegyzés között, mivel az új évben zajlik az élet, bőven van miről beszámolni.

Elsőként említhetem, hogy a várakozás izgatott percei egyre csak fogynak, közeleg február eleje, amikortól az Aranymosás regénypályázatra küldött pályaművek közül az első ki fog kerülni az Aranymosás Magazin oldalára. Onnantól kezdve két hónapon át lehet izgulni, kinek az első fejezetét teszik ki, hiszen azokból a nem reménytelen regényekből fognak a szerkesztők választani művet olvasásra. Az előolvasók már javában dolgoznak, már biztosan ki is választottak néhány olyan munkát a 238-ból, amely esélyes lehet arra, hogy könyvben is megjelenjen. Vajon a Visszatérő végzetbe belenéztek már?

Másik fontos dolog, ami a poszt címét is adta, az Aranymosó Íróiskola. Mint legutóbb említettem, én is beadtam felvételi kérelmemet, mivel úgy gondolom, ideje hiteles emberektől tanulnom szakmai fogásokat, hiszen mindeddig csak a saját fejem után mentem, próbálva tanulni olvasmányélményeimből, ellesni, amit lehet. Ez azonban kevés! Ha mást nem is, de tudatosítani mindenképpen kell az eddig ösztönösen, "érzésből" alkalmazott technikákat, hogy még jobb színvonalú regényeket írhassak.

A jó hír, hogy felvételt nyertem! Már össze is állt 15 főből álló kis csapatunk, amelynek két érdekessége van. Az egyik, hogy csupán három férfi található benne, a másik pedig, hogy sajnos alighanem én vagyok a korelnök. Tapasztalataim szerint egyébként ez egy éppen megfelelő reprezentatív minta az írással foglalkozók köréből. A pálya elnőiesedett, és nagyobb részt a húszas évei környékén lévő alkotókból áll. Ez semmiképpen nem baj, de mindenképpen meghatározza a mai magyar irodalmi termést, hiszen nyilván teljesen másképp és mást ír egy fiatal nő, mint egy középkorú férfi.

Már alig várom a február 4-i kezdést, hiszen tudom, hogy sokat fogok tanulni Varga Beától (aki On Sai néven a minap jelentetett meg egy remek könyvet), illetve iskolatársaimtól. A heterogén összetételű csapatban nagy lehetőségek rejlenek, és nagyon bízom abban, hogy ezekből minél többet ki is aknázunk. Az íróiskola 8 hetes időtartama alatt terveim szerint többször jelentkezem, hogy élményeimet megosszam hűséges olvasóimmal.

Végezetül szeretném megosztani veletek is az információt, hogy aki eddig még nem szerezte be Lélekcsapda című könyvemet, az óriási kedvezménnyel megteheti, ha jelentkezik a zoltan.zibriczki@gmail.com címen az igényével. Aki tőlem rendeli meg a könyvet, annak a részére egy névre szólóan dedikált példányt küldök 50%-os kedvezménnyel, vagyis mindössze 1500 Ft-ért!

Köszönöm, hogy elolvastatok!

Mason Murray

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése