2012. január 15., vasárnap

Jön! Jön! Jön!

Régebben, még a régimódi mozikban (tudjátok, a pre-Multiplex időkben) a fentebbi címmel keltettek érdeklődést a nézőkben a hamarosan vetítésre kerülő filmek iránt.
Most én is ehhez a régi, jól bevált szlogenhez nyúlok, amikor azt szeretném, hogy egyre növekvő kíváncsisággal várjátok, hogy elindítsam életem első, blogban megjelenő regényét.
Elöljáróban szeretnék néhány dolgot megosztani veletek, hogy amikor az olvasásra kerül a sor, legyetek birtokában háttérinformációknak is. No, meg hát szükség van az érdeklődés felcsigázására is...
Mason Murray - Rossz hold
1994-et írtunk, vártam AZ ELSŐ KÖNYV megjelenésére, ami novemberben be is következett. (Mason Murray - Elátkozottak városa) Lelkes voltam és tele tervekkel. Azt gondoltam, enyém a világ. Sorban fognak megjelenni a regényeim, egyre többen és többen fogják olvasni ezeket a könyveket!
Ebben a maximálisan motivált állapotban fogtam hozzá a második könyvem megírásához. Véleményem szerint jobban is sikerült az elődjénél. Azt hiszem fejlődtem is egy kicsit, és maga a téma is lehetőséget nyújtott a továbblépésre. A Rossz hold meglehetősen különbözik az Elátkozottak városától. Más a szerkesztése, más a tempója,  másként adagolja a feszültséget. Végül 1995-ben készült el, de a megjelentetésére sajnos már nem volt lehetőség, hiszen éppen beleszaladtunk egy dekonjuktúrába, amit a könyvkiadás is megsínylett. Az egykönyves, kezdő magyar szerzők lekerültek a kiadók kívánságlistájáról.
Hiába házaltam a kézirattal, senki sem vállalta a kiadást.
A korábbi eufóriát csalódás váltotta fel, akkor azt hittem, hogy talán soha többé nem jelenik meg könyvem. A Lélekcsapda a bizonyíték, hogy az átok lekerült rólam, és az új kezdet nem a vég is egyben, hanem egy szép sorozat első fejezete.
A Rossz hold megszületésének körülményeiről egyelőre ennyit árulnék el, később magával a történettel kapcsolatban kínálok részleteket, amelyek segítenek eldönteni, hogy végül valóban kíváncsiak vagytok-e rá.
Javaslom, hogy legyetek követői ennek a blognak, hogy véletlenül se maradjatok le egyetlen bejegyzésről sem. Ha tetszik, amit itt olvastok, vigyétek a blog jó hírét barátaitoknak és ismerőseiteknek!
Most búcsúzom, ám rövidesen újra jelentkezem!

(Végezetül egy valóban zárójeles szolgálati közlemény. A könnyebb olvashatóság kedvéért mostantól a Meghökkentő mesék külön oldalon szerepelnek. Keressétek a "Mason Murray meghökkentő meséi - CÍM" oldalakat!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése