2014. augusztus 20., szerda

Változás a könyvem beszerzési lehetőségében

Kedves Olvasóim!

Úgy döntöttem, nem ígérgetek többet sűrűbb megjelenésről. Sosem jön össze, így aztán ha valaki kíváncsian várna tőlem mindig friss gondolatokat, az kénytelen lenne csalódni.
Maradjunk annyiban, jelentkezem, ha van miről beszámolnom.
Most éppen van. Sajnos, ez nem annyira örömteli, de mindenképpen érdeklődésre tarthat számot. Mert mi van, ha valaki éppen most határozná el, hogy bemegy egy könyvesboltba, hogy vásároljon magának egyet a Lélekcsapdából. Az bizony pórul járna, pontosan úgy, mint aki interneten szeretne rendelni belőle. Ez most már nem lehetséges. Ne tévesszen meg senkit, hogy a bookline kínálatában még ott van a könyvem, ezt csak egy technikai malőr.
Mi történt?
Az történt, hogy a kiadómmal kötött szerződés két és fél év elteltével lejárt, a megállapodás értelmében pedig a boltokban el nem adott példányokat vissza kellett vásárolnom. Egy bonyolult üzleti konstrukció alapján tarthattam volna példányokat a rendszerben immár a saját jogomon, nem az Ad Librum terjesztőkkel kötött szerződése alapján, de ennek nem láttam értelmét, mivel az utóbbi időben a vásárlók nem ostromolták a könyvesboltokat Mason Murray könyvekért.
Ez persze nem jelenti azt, hogy aki most kap kedvet a könyv beszerzéséhez, annak nincs lehetősége erre. Aki engem megkeres e-mailben vagy a facebook-on keresztül, annak továbbra is nagyon szívesen postázok egy dedikált példányt az egykori bolti ár feléért, azaz 1500 Ft-ért cserébe. Arra bíztatok mindenkit, ne habozzon, írjon nekem levelet a zoltan.zibriczki@gmail.com címre vagy privát üzenetet a facebook-on, és én késlekedés nélkül útnak indítom a kért könyvet, méghozzá úgy, hogy a postaköltséget is én állom!


Itt megnézheted, hogy vélekedtek, akik már olvasták:

Itt pedig egy kis vizuális kedvcsinálót találsz:
http://www.youtube.com/watch?v=SQs7lXSaqO8


Üdv.
Mason





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése