2014. november 19., szerda

Év végi hajrá

Kedves Olvasóim!

Az idő oly gyorsan suhan, hogy a kisebb jelentőségű dolgokról nem is volt érkezésem beszámolni, ám annyira lusta azért nem vagyok, hogy a fontos dolgokról itt ne ejtsek szót.
Az első, amiről az írással foglalkozó kedves ismerőseim már biztosan tudnak. A Könyvmolyképző Kiadó újra kiírta az Aranymosás regénypályázatot. A kézirat leadásának határideje december 31. Két évvel ezelőtt ilyentájt a határidő szorításában szorgosan készítettem az akkori pályamunkámat a Visszatérő végzetet. A jelek szerint stílszerű vagyok, mert visszatért a végzetem, mert az átdolgozott anyag, amivel idén indulok, ismét a határidő erős szorításában készül.
Egyfajta írói válság rakott béklyót a kezeimre, vagy a gondolataimra, ahogy tetszik. Aztán az segített, ami eddig mindig. A „Lapzárta Múzsája”. Annak idején, amikor a kilencvenes és kétezres évek fordulóján az Új Hírnökbe írtam minden héten egy novellát, akkor fogalmaztam a lejáró határidő inspirációs erejét: „A lapzárta a legjobb múzsa.”
Az idő sarkába szorítva lettem képes hozzáfogni az átdolgozáshoz is, így aztán az év hátralévő összes napjára van már programom. Szép sorban jönnek a fejezetek, amelyeket a kedves béták véleménye, az írósuliban tanultak, és saját átgondolásom alapján „kalapálok, reszelgetek, igazgatok”.


A másik fontos hír egy író-olvasó találkozóról szól. Azt vallom, egy könyvbemutatós dedikálás sohasem jöhet későn. Most szülővárosom, Kazincbarcika városi könyvtárában lesz lehetőségem találkozni az érdeklődőkkel, akikkel biztosan egy jót fogunk beszélgetni a Lélekcsapdáról és minden másról. Aki esetleg innen értesül a hírről, annak itt vannak a részletek. A találkozó december 3-án, szerdán 1630-kor kezdődik az Egressy Béni Városi Könyvtárban, Kazincbarcikán a Rákóczi tér 9. sz. alatt a Mezey István Művészeti Központ épületében. Itt és ekkor rendkívüli karácsonyi akció keretében 60%-os kedvezménnyel lehet dedikált példányhoz jutni!

Ahogy legutóbbi bejegyzésemben már beszámoltam róla, a Lélekcsapdához már csak nálam lehet hozzájutni, továbbra is féláron.
Az igényt a facebookos profilomra írt privát üzenetben, vagy levélben a zoltan.zibriczki@gmail.com címre kell küldeni. A postaköltséget én állom!

Itt megnézheted, hogy vélekedtek, akik már olvasták:

Itt pedig egy kis vizuális kedvcsinálót találsz:


Üdv.

Mason

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése