2014. december 5., péntek

Élmény a köbön - könyvbemutató Kazincbarcikán

Üdv Mindenkinek!
Nagy boldogság ért két nappal ezelőtt, amiről nagy-nagy örömmel számolok be. Egy fantasztikusan sikerült könyvbemutató szereplője lehettem és újabb kedves olvasókat ismerhettem meg.
A történet a kezdetektől fogva tanulságos. Sokat töprengtem rajta, hogyan lehetne minél több emberhez eljuttatni a könyveim hírét, de szerény lehetőségeim eddig kimerültek az internet adta lehetőségekben. Jelen voltam, amennyire lehettem, de komoly kiadó háttér, illetve országos hírnév nélkül korlátok vettek körül ez ügyben.
Nem is olyan régen azonban kedves párom révén látogatást tettem a frissen átadott Mezey István Művészeti Központban Kazincbarcikán. Szülővárosomban egyébként gyakran járok, de ezúttal konkrétan ebbe a gyönyörűen felújított épületbe vezetett az utam, ahol betértem az ide telepített városi könyvtárba is.
Itt fogant az ötlet, hogy a könyvtárlátogatókhoz kellene közel kerülni, méghozzá személyesen. Néhány nap elteltével megkerestem a könyvtár vezetőjét, hogy támogatását kérjem egy író-olvasó találkozó lebonyolításához. Ő rendkívül pozitívan állt a dologhoz, amit ezúton is köszönök neki, és nekiláttunk a szervezésnek.
A Lélekcsapda megjelenése után természetesen tartottam könyvbemutatókat könyvesboltban, művelődési házban, sőt még a cégem központjában is, ezúttal azonban már egy három éves könyv bemutatására készültem. Ezért volt bennem egy kis aggodalom, ám a könyvtár vezetője megnyugtatott, biztosan komoly érdeklődés lesz.
Hittem is meg nem is, amikor azonban a kezdés előtt negyed órával beléptem a terembe, valósággal leesett az állam. Már akkor többen voltak, mint bármelyik korábbi olvasói találkozón. Aztán csak jöttek és jöttek, fiatalok és idősek, nők és férfiak, régi barcikai ismerőseim és soha nem látott emberek.
Az érdeklődők "tömege"
Addig-meddig, hogy a terem a kezdésre teljesen megtelt. Miközben Molekné Kőrösi Beatrix, a könyvtár segítőkész vezetője profi moderátorként faggatott az írói tevékenységemről és erről a könyvről, azt láttam, hogy az én drága közönségem rám figyel, érdeklődéssel hallgatja mondandómat.
Mondom a magamét

Hirtelen nem is tudom megfogalmazni, mennyire feltöltődtem, milyen sokat jelentett nekem az olvasók kíváncsisága. A végén pedig szép sorban érkeztek azok, akik kedvet kaptak egy Mason Murray olvasáshoz, hogy beszerezzenek egy-egy példányt és váltsanak néhány szót velem.
Dedikálok

Még dedikálok

Még mindig dedikálok

Elégedett olvasók
Egy biztos, ezt a dolgot folytatni kell. El kell menni az emberekhez és lehetőséget biztosítani számukra, hogy megismerjenek, hozzájussanak a könyvemhez és ezek után eldöntsék, szeretnének-e a jövőben is Mason Murray-t olvasni. Megfogadtam, hogy tavasszal Borsod megye több könyvtárát felkeresem, mintegy házhoz menve vigyem hírét a Lélekcsapdának.
Dolgozik a "sajtó"
Végezetül köszönöm mindenkinek, aki segítette a bemutató megszervezését, és külön köszönöm Molekné Betty-nek, a nagyszerű segítséget, hogy elmondhassam, amit szeretnék.

Közeleg a karácsony!
Aki szeretne hozzájutni egy névre szólóan dedikált Lélekcsapdához, az keressen meg, hiszen már csak nálam lehet hozzájutni, méghozzá továbbra is fél áron.

Az igényt a facebookos profilomra írt privát üzenetben, vagy levélben a zoltan.zibriczki@gmail.com címre kell küldeni. A postaköltséget én állom!

Itt megnézheted, hogy vélekedtek, akik már olvasták:

Itt pedig egy kis vizuális kedvcsinálót találsz:




Mason

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése