2015. január 5., hétfő

BÚÉK!

Kedves Olvasóim!

Legelőször is szeretnék mindenkinek sikerekben és nevetésben gazdag boldog új évet kívánni!

Dolgos napok állnak mögöttem, mint ahogy korábban is említettem nagy erőkkel dolgoztam a Visszatérő végzet kéziratának javításán, hogy időben le tudjam adni a pályázati anyagot az Aranymosásra. December 29-én este nagy megkönnyebbüléssel nyomtam meg a küldés gombot, hiszen életem első regény-átdolgozásán vagyok túl, ami tanulságos és érdekes feladat volt. Én úgy érzem, szakmailag jobb minőséget képviselő regénnyel indulok ebben a nemes versengésben, ami valójában nem is verseny, legalábbis a résztvevők nem egymással, hanem a lektorok által elvárt színvonallal versengenek.
A következő hetek még az előszűrésről szólnak, ami a folyamat legkevésbé látványos része, hiszen a nagyközönség ebből semmit nem lát. Én, mint két íróiskolai kurzuson részt vevő író, ezt a részt kihagyhatom, nekem márciusban kezdődik a „tánc”, amikor is a regény első részlete a nagyközönség elé kerül az Aranymosás oldalán. Onnan kezdve indul a szurkolás, hogy a lektorok valamelyike kíváncsi legyen az egész anyagra, és elolvasás után ítélje úgy, hogy a pályázat magas követelményszintjét megugró regényt tart a kezében. Ez lenne az első (kiválasztás) és a második (igen a kiadhatóságra) lépcső. A harmadikról és a negyedikről már csak babonából se beszéljünk egyelőre…
Annyit ígérhetek, hogy az írói tehetségkutató folyamán időről-időre megosztom majd a gondolataimat és az érzéseimet.

Végül egy rövid hír, ami nagyon jó. Az idén folytatódik a borsodi könyvtárakban tartott könyvbemutatós sorozat, a második állomás nagy valószínűséggel a miskolci Tompa Mihály Könyvtár lesz. A részletekről később számolok be.

Amolyan utóiratként szeretném megismételni, hogy a Lélekcsapda című könyvemhez nagy kedvezménnyel, a bolti ár feléért juthattok, ha közvetlenül engem kerestek meg a facebookos profilomra írt privát üzenetben, vagy levélben a zoltan.zibriczki@gmail.com címe írva. A postaköltséget én állom!

Itt megnézheted, hogy vélekedtek, akik már olvasták:

Itt pedig egy kis vizuális kedvcsinálót találsz:



Üdv.
Mason


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése